Τα 6 Καλύτερα Φρούτα Κατά του Διαβήτη!

Posted on

Είναι σημαντικό για τους ανθρώπους που έχουν διαβήτη να τον ελέγχουν εγκαίρως γιατί μπορεί να οδηγήσει σε χρόνιες ασθένειες και να προκαλέσει πολλά προβλήματα στην υγεία, όπως προβλήματα στην όρασηκαρδιακές παθήσειςαπώλεια ακοήςνεφρική νόσο, ακόμα και δερματικά προβλήματα.

Το να γνωρίζουμε τα πρώτα συμπτώματα του διαβήτη είναι το πρώτο βήμα για την αντιμετώπισή του. Οι άνθρωποι που πάσχουν από διαβήτη διψάνε πιο εύκολα, κουράζονται πιο εύκολα, ουρούν πιο συχνά και μπορεί να αισθάνονται πόνο στα χέρια ή στα πόδια.

Ένα πρόγραμμα καλής διατροφής μαζί με άσκηση και αρκετό ύπνο παίζει μεγάλο ρόλο στη θεραπεία του διαβήτη, ενώ τα φρούτα με πολλές βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά είναι αποτελεσματικά στη διαχείριση του σακχάρου στο αίμα βοηθώντας τα άτομα που πάσχουν. Διαβάστε τη λίστα με τα κορυφαία φρούτα για τους διαβητικούς:

 

Γκουάβα

Το γκουάβα έχει πολλά χαρακτηριστικά που το καθιστούν μια καλή επιλογή για τα άτομα που πάσχουν από διαβήτη. Έχει  υψηλή συγκέντρωση λυκοπενίου, ένα αντιοξειδωτικό που βοηθά στην διατήρηση του επιπέδου του σακχάρου στο αίμα Επίσης, είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, οι οποίες βοηθούν στη μείωση της πιθανότητας εμφάνισης διαβήτη τύπου 2. Περιέχει υψηλά επίπεδα καλίου, διευκολύνοντας τη διατήρηση της φυσιολογικής πίεσης στο αίμα.

Φάτε γκουάβα χωρίς τη φλούδα ή πιείτε ένα ποτήρι με το χυμό του μια φορά τη μέρα, ώστε να μειώσετε την απορρόφηση του σακχάρου στο αίμα και να ελέγξετε τα επίπεδά του.

Κεράσια

Αυτό το υπέροχο φρούτο περιέχει ανθοκυανίνες, οι οποίες βοηθούν την ινσουλίνη να ελέγξει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα. Αυτή η χημική ουσία βρίσκεται σε πολλά τρόφιμα, συμπεριλαμβανομένων των κόκκινων σταφυλιών, των λαχανικών, στα μούρα, στο κρασί και στο τσάι, ενώ τα καλύτερα αποτελέσματα για την αύξησηση της ινσουλίνης τα δίνουν τα κεράσια, αλλά και οι φράουλες και τα βατόμουρα, των οποίων οι ανθοκυανίνες βοηθούν στη μείωση του σακχάρου στο αίμα, αυξάνοντας την παραγωγή ινσουλίνης κατά 50% περίπου.

 

Αχλάδια

Τα αχλάδια περιέχουν ανθοκυανίνες, για τον ρόλο των οποίων αναφερθήκαμε πριν, ενώ είναι πλούσια σε διάφορα είδη βιταμινών, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών Α, Β1, Β2, C και E. Το υψηλό επίπεδο φυτικών ινών που περιέχουν, βοηθά την υγεία του πεπτικού συστήματος ώστε να εξισορροπήσει το βάρος. Ένα υγιές βάρος βοηθά όχι μόνο ρίχνοντας την πιθανότητα εμφάνισης διαβήτη, αλλά βοηθά επίσης στη μείωση της χοληστερόλης και στη καλή λειτουργία της καρδιάς.

 

Πορτοκάλια

Τα πορτοκάλια περιέχουν υψηλά επίπεδα βιταμίνης C, φυτικές ίνες, μέταλλα, ενώ δεν έχουν μεγάλη συγκέντρωση φυσικών σακχάρων. Τα πορτοκάλια έχουν επίσης χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και διατηρούν σε φυσιολογικά επίπεδα το σάκχαρο στο αίμα. Η υψηλή περιεκτικότητά τους σε φυτικές ίνες μπορεί να σας βοηθήσει να ελέγξετε το βάρος σας, μιας και είναι γνωστό ότι το υπερβολικό βάρος είναι ένας από τους πιο σοβαρούς παράγοντες που αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη.

Φάτε τα πορτοκάλια ολόκληρα αντί να τα στύψετε για καλύτερα αποτελέσματα κατά του διαβήτη, καθώς ο χυμός έχει μικρότερη περιεκτικότητα σε ίνες.

 

Γκρέιπφρουτ

Το γκρέιπφρουτ έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη των 25 και υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, καθώς και διαλυτές φυτικές ίνες. χαρακτηριστικά που το καθιστούν σε μια από τις κορυφαίες υπερτροφές κατά του διαβήτη από την Αμερικανική Διαβητολογική Εταιρεία. Επιπλέον, πολλές μελέτες και έρευνες έχουν δείξει ότι αυτά τα φρούτα έχουν εξαιρετικά συστατικά που τα καθιστούν ιδανικά καθολικά για την υγεία.

Οι ειδικοί προτείνουν να τρώμε ένα γκρέιπφρουτ καθημερινά, και όχι να το πίνουμε ως χυμό, για καλύτερα αποτελέσματα και για να μας βοηθήσει να διατηρήσουμε το επίπεδο του σακχάρου στο αίμα.

 

Μήλα

«Ένα μήλο την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα» λένε και τον διαβήτη κάνει πέρα! Μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό British Medical Journal έδειξε ότι η κατανάλωση φρούτων, όπως τα μήλα συνδέεται σημαντικά με χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2. Τα μήλα περιέχουν μεγάλη ποσότητα φυτικών ινών, αντιοξειδωτικά, βιταμίνη C και φλαβονοειδή, τα οποία μπορεί να μειώσουν τις ανάγκες των διαβητικών σε ινσουλίνη κατά 35%.

Ένα μεσαίου μεγέθους μήλο την ημέρα μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη των καρδιακών παθήσεων, καθώς και να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου.

Show Buttons
Hide Buttons